Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" marka"
19 wyników
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kondak A., Konior A., Tarczydło B. SELECTED UNDERTAKINGS OF SHARING TRANSPORT SERVICES BY CONTEMPORARY CONSUMERS: RESEARCH RESULTS pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Gomoła B., Jaska E., Werenowska A. Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu wizerunku marki pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Anders-Morawska J., Augustyn A., Hereźniak M. Inteligentne zarządzanie dziedzictwem kulturowym w procesie budowania marek miast pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Augustyn A., Florek M., Hereźniak M. W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Lemanowicz M. Rola promocji w kreowaniu wizerunku regionu – instrumenty, narzędzia, trendy. Przykład województwa świętokrzyskiego pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Werenowska A. Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Grębowiec M. Rola marki w procesie podejmowania decyzji zakupu produktów mleczarskich na przykładzie rynku jogurtów pdf
8. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Guzal-Dec D. Marketing ekologiczny w rozwoju obszarów przyrodniczo cennych województwa lubelskiego – ocena aktywności lokalnych władz samorządowych pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Górska-Warsewicz H., Świątkowska M. Marketingowe determinanty wprowadzania na rynek nowych produktów w przedsiębiorstwach sektora zbożowego pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Wąsikowska B. Zastosowanie technik neuronauki poznawczej w zarządzaniu marketingowym pdf
11. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Górska-Warsewicz H. Zarządzanie marką regionalnego produktu turystycznego pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2014
Łaguna M., Rozmus W. Heineken czy Żubr? Znaczenie pozaproduktowych właściwości marek produktów spożywczych pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Kizielewicz J. Kształtowanie marki i wizerunku miasta Gdynia, jako morskiej destynacji turystycznej pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Liczmańska K. Social media jako przestrzeń komunikacji z klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Szymoniuk B. Dilemmas with brand management in clusters pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Kruk M. Znaczenie marki w procesie komercjalizacji nowego produktu pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Kubiak K. Kapitał marki w sieci wymiany wartości pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Rybak A. Zarządzanie marką w e-przestrzeni pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Szymankowska A. Specyfika zarządzania marką w aspekcie budowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa pdf